Супровід облікових стистем

Це комплексне поняття, яке поєднує в собі декілька напрямів. А саме: ліцензійне оновлення, абонентське обслуговування та консультування з приводу ліцензійності.

Систематичний супровід програмного забезпечення кваліфікованими компаніями – це запорука стабільності та ефективності роботи як самої системи, так і її користувачів. 

Наша компанія стежить за виходом оновлень та своєчасно інформує користувачів про це, але оновлює ініформаційні бази лише у зручний для користувача час.

Чому оновлюється "BAS"?

Основні рівні оновлення програм "BAS":

Оновлення програми доступні тільки тим користувачам, які мають ліцензійні програми та заключили відповідний договір з обслуговуючою компанією (договір ІТС, або інформаційно-технологічного супроводу)

Абонентське обслуговування

це набір послуг, що дозволяють підтримувати “BAS” в актуальному стані.

У процесі роботи в “BAS” у користувачів виникають питання:

  • щодо введення даних
  • виникає потреба оновлення програми
  • необхідна допомога у заповненні звітності, виправлення помилок ведення обліку
  • необхідно навчання нових співробітників
  • також із розвитком компанії виникає необхідність доробок.

Чому варто зробити вибір на користь Абонентського обслуговування, а не разових послуг:

  1. Насамперед, це впевненість. Довіривши роботу своєї програми фахівцям, ви отримуєте впевненість та стабільність:
  • Вас проінформують про нові оновлення
  • Проведуть оновлення або нададуть для самостійного встановлення (на ваш вибір)
  • Введуть в курс змін після оновлень (програма змінюється у зв’язку зі зміною законодавства або у зв’язку із розширенням функціоналу)
  • Знайдуть та усунуть помилки обліку в обліковій системі
  • Проведуть тестування та виправлення
  • Налаштують резервне копіювання (необхідне у разі непередбаченого відновлення бази)
  • Відповідають на ваші запитання щодо роботи з програмою

2.Ви завжди впевнені, що отримаєте весь комплекс послуг, який входить до пакета абонентського обслуговування.

3. Ви звертаєтеся за допомогою при необхідності і витрачаєте послуги, що входять до пакета абонентського обслуговування, при цьому заощаджуючи час на дозвіл керівництва.

Абонобслуговування “BAS” необхідне і тим підприємствам, які тільки-но почали використовувати або нещодавно працюють у цій системі.

Зв’яжіться з нами і ми підберемо Вам найбільш вдалий пакет абонентського обслуговування.