
Призначення: Управлінський облік; Зарплата; Торгівля; Послуги; Виробництво
15 600 ₴
BAS Малий бізнес – програма для управлінського обліку на підприємствах малого та середнього бізнесу.
Business Automation Software small company. PROF підходить для підприємств, що ведуть діяльність з роздрібного та оптового продажу, надання послуг, а також у виробництві. Важливий момент – у програмі не реалізовано бухгалтерський облік, щоб не ускладнювати роботу звичайних користувачів. А для бухгалтерів реалізовано синхронізацію з бухгалтерськими програмами, такими як BAS Бухгалтерія та BAS Бухгалтерія КОРП. Таким чином, користувачі, відповідальні за управлінський облік на складі, облік взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками та за ефективну взаємодію з контрагентами, вносять первинну документацію до BAS Малий бізнес, а за допомогою настроєної синхронізації необхідні дані та документи переносяться до бухгалтерії для подальшої обробки та підготовки регламентованої звітності.
Великою перевагою BAS Малий бізнес є його одночасна функціональність та не перенавантаженість. У програмі можна відображати різні операції, в той же час можна приховати функціонал, який на даний момент не є актуальним.
Можливості програми BAS Малий бізнес за розділами:
Маркетинг:
різні види цін (у національній та іноземній валюті; автоматичне формування цін за видами цін (за формулами або відсотком); автоматичний перерахунок цін у різні валюти за поточним курсом; формування прайс-листа; система знижок).
CRM:
система управління взаємовідносинами з клієнтами: клієнтська база (з урахуванням джерел залучення), контакти, дні народження, нагадування, події, етапи взаємодій, ліди, завдання тощо. З програмою жоден клієнт не залишиться забутим і поза увагою; шаблони комерційних пропозицій, договорів та листів; масові розсилки прямо із програми.
Продажі:
оптова торгівля та вся необхідна документація (замовлення, рахунок, видаткова накладна та податкова накладна); при Інтернет-торгівлі – обмін із сайтом; комісійна торгівля та звіти комісіонерів; роздрібна торгівля (можливість підключення торговельного обладнання, кас ККМ, у т.ч. програмного РРО, електронної ваги, сканера штрих кодів), РМК – робоче місце касира, звіти про роздрібні продажі; друк етикеток та цінників; Білінг.
Закупівлі:
база постачальників; документи надходження (замовлення, рахунок постачальника, прибуткові накладні, додаткові витрати, реєстрація вхідних податкових документів); звіти комітентам; звіти переробників; оформлення імпорту товарів та ВМД; прайс-лист постачальників та порівняння цін на товари у постачальників; облік взаєморозрахунків із постачальниками.
Склад:
керування складом; контроль мінімальних залишків товарів на складах; облік товарів, отриманих із переробки; переміщення між складами та по осередках (при адресному зберіганні); резервування; складські ордери та акти; інвентаризація; розрахунки потреб товарів.
Роботи:
замовлення-наряди; завдання на роботу; облік часу; бригади; графіки роботи бригад.
Виробництво:
Замовлення виробництва; розподіл витрат; звіт про переробку; планувальник ресурсів та розрахунок потреб; відрядні наряди, завдання на роботу та облік часу.
Гроші:
облік ГК на розрахункових рахунках та у касі; надходження та витрата коштів; облік кредитів та позик; планування ГК; платіжний календар.
Зарплата:
співробітники, кадровий облік (прийом, переміщення, звільнення, штатний розпис); Табелі; нарахування зарплати (управлінський облік та регламентований); платіжні відомості. Детальніше про нарахування зп в конфігураціях БАС в нашій статті.
У кожному розділі також є гнучкі в налаштуванні управлінські звіти, наприклад: валовий прибуток, лійка продажів; Товарний звіт; Розрахунки з покупцями, заборгованість покупців за термінами боргу тощо.
BAS Малий бізнес розроблений на керованих формах, тому в одній базі можуть працювати користувачі з різних куточків України та навіть світу.
Наша компанія надає послуги з впровадження та навчання BAS Малий бізнес в Україні та за кордоном (віддалено), доопрацюванням необхідного функціоналу під Вашу специфіку діяльності.
У нас Ви також можете купити BAS Малий бізнес за рекомендованою розробником ціною.
Ви можете ознайомитись з функціоналом BAS for small company у демо версії або звернутися до нас за демонстрацією
BAS Малий бізнес ціна основної поставки (дає робоче місце для першого користувача):
Один користувач – 15 600 ₴
Для одночасної роботи в програмі більше одного користувача необхідно придбати ліцензії на додаткові робочі місця за кількістю користувачів. Вартість таких ліцензій:
Додаткова ліцензія на 1 користувача – 6 000 ₴
Додаткова ліцензія на 5 користувачів – 21 000 ₴
Додаткова ліцензія на 10 користувачів – 39 000 ₴
Додаткова ліцензія на 20 користувачів – 74 100 ₴
Додаткова ліцензія на 50 користувачів – 180 000 ₴
При одночасній роботі більше 10ти користувачів, або під час роботи з великими обсягами даних, необхідно встановлювати програму в клієнт-серверному режимі роботи. Для цього необхідно придбати додаткове програмне забезпечення:
BAS Ліцензія на сервер – від 42 000 ₴.
При купівлі програми BAS Малий бізнес інструкція надається безкоштовно.
Для подальшого доступу до оновлень програми, консультацій та лекторіїв Варітсть договору ІТС:
6960 грн (в т.ч.ПДВ) – 12 міс
Детальніше про повний склад послуг ІТС за посиланням
Щоб ознайомитися з програмою самостійно, перейдіть до демо-версії BAS Малий бізнес за посиланням нижче