Це комплексне поняття, яке поєднує в собі декілька напрямів. А саме: ліцензійне оновлення, абонентське обслуговування та консультування з приводу ліцензійності.
Систематичний супровід програмного забезпечення кваліфікованими компаніями – це запорука стабільності та ефективності роботи як самої системи, так і її користувачів.
Наша компанія стежить за виходом оновлень та своєчасно інформує користувачів про це, але оновлює ініформаційні бази лише у зручний для користувача час.
Чому оновлюється "BAS"?
- Зміни законодавства;
 - Розширення можливостей (функціоналу).
 - Тобто, для підтримання програми "BAS" в актуальному стані потрібні регулярні оновлення.
 
Основні рівні оновлення програм "BAS":
- Платформи
 - Конфігурації
 - Регламентованих звітів
 - Нормативно-довідкової інформації
 
Оновлення програми доступні тільки тим користувачам, які мають ліцензійні програми та заключили відповідний договір з обслуговуючою компанією (договір ІТС, або інформаційно-технологічного супроводу)
Абонентське обслуговування
це набір послуг, що дозволяють підтримувати “BAS” в актуальному стані.
У процесі роботи в “BAS” у користувачів виникають питання:
- щодо введення даних
 - виникає потреба оновлення програми
 - необхідна допомога у заповненні звітності, виправлення помилок ведення обліку
 - необхідно навчання нових співробітників
 - також із розвитком компанії виникає необхідність доробок.
 
Чому варто зробити вибір на користь Абонентського обслуговування, а не разових послуг:
- Насамперед, це впевненість. Довіривши роботу своєї програми фахівцям, ви отримуєте впевненість та стабільність:
 
- Вас проінформують про нові оновлення
 - Проведуть оновлення або нададуть для самостійного встановлення (на ваш вибір)
 - Введуть в курс змін після оновлень (програма змінюється у зв’язку зі зміною законодавства або у зв’язку із розширенням функціоналу)
 - Знайдуть та усунуть помилки обліку в обліковій системі
 - Проведуть тестування та виправлення
 - Налаштують резервне копіювання (необхідне у разі непередбаченого відновлення бази)
 - Відповідають на ваші запитання щодо роботи з програмою
 
2.Ви завжди впевнені, що отримаєте весь комплекс послуг, який входить до пакета абонентського обслуговування.
3. Ви звертаєтеся за допомогою при необхідності і витрачаєте послуги, що входять до пакета абонентського обслуговування, при цьому заощаджуючи час на дозвіл керівництва.
Абонобслуговування “BAS” необхідне і тим підприємствам, які тільки-но почали використовувати або нещодавно працюють у цій системі.
Зв’яжіться з нами і ми підберемо Вам найбільш вдалий пакет абонентського обслуговування.
