
Business Automation Software small company. PROF – програма для управлінського обліку на підприємствах малого та середнього бізнесу.
BAS Малий бізнес підходить для підприємств, що ведуть діяльність з роздрібного та оптового продажу, надання послуг, а також у виробництві. Важливий момент – у програмі не реалізовано бухгалтерський облік, щоб не ускладнювати роботу звичайних користувачів. А для бухгалтерів реалізовано синхронізацію з бухгалтерськими програмами, такими як BAS Бухгалтерія та BAS Бухгалтерія КОРП. Таким чином, користувачі, відповідальні за управлінський облік на складі, облік взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками та за ефективну взаємодію з контрагентами, вносять первинну документацію до BAS Малий бізнес, а за допомогою настроєної синхронізації необхідні дані та документи переносяться до бухгалтерії для подальшої обробки та підготовки регламентованої звітності.
Великою перевагою BAS Малий бізнес є його одночасна функціональність та не перенавантаженість. У програмі можна відображати різні операції, в той же час можна приховати функціонал, який на даний момент не є актуальним.
Можливості програми BAS Малий бізнес за розділами:
Маркетинг: різні види цін (у національній та іноземній валюті; автоматичне формування цін за видами цін (за формулами або відсотком); автоматичний перерахунок цін у різні валюти за поточним курсом; формування прайс-листа; система знижок).
CRM – система управління взаємовідносинами з клієнтами: клієнтська база (з урахуванням джерел залучення), контакти, дні народження, нагадування, події, етапи взаємодій, ліди, завдання тощо. З програмою жоден клієнт не залишиться забутим і поза увагою; шаблони комерційних пропозицій, договорів та листів; масові розсилки прямо із програми.
Продажі: оптова торгівля та вся необхідна документація (замовлення, рахунок, видаткова накладна та податкова накладна); при Інтернет-торгівлі – обмін із сайтом; комісійна торгівля та звіти комісіонерів; роздрібна торгівля (можливість підключення торговельного обладнання, кас ККМ, у т.ч. програмного РРО, електронної ваги, сканера штрих кодів), РМК – робоче місце касира, звіти про роздрібні продажі; друк етикеток та цінників; Білінг.
Закупівлі: база постачальників; документи надходження (замовлення, рахунок постачальника, прибуткові накладні, додаткові витрати, реєстрація вхідних податкових документів); звіти комітентам; звіти переробників; оформлення імпорту товарів та ВМД; прайс-лист постачальників та порівняння цін на товари у постачальників; облік взаєморозрахунків із постачальниками.
Склад: керування складом; контроль мінімальних залишків товарів на складах; облік товарів, отриманих із переробки; переміщення між складами та по осередках (при адресному зберіганні); резервування; складські ордери та акти; інвентаризація; розрахунки потреб товарів.
Роботи: замовлення-наряди; завдання на роботу; облік часу; бригади; графіки роботи бригад.
Виробництво: Замовлення виробництва; розподіл витрат; звіт про переробку; планувальник ресурсів та розрахунок потреб; відрядні наряди, завдання на роботу та облік часу.
Гроші: облік ГК на розрахункових рахунках та у касі; надходження та витрата коштів; облік кредитів та позик; планування ГК; платіжний календар.
Зарплата: співробітники, кадровий облік (прийом, переміщення, звільнення, штатний розпис); Табелі; нарахування зарплати (управлінський облік та регламентований); платіжні відомості.
У кожному розділі також є гнучкі в налаштуванні управлінські звіти, наприклад: валовий прибуток, лійка продажів; Товарний звіт; Розрахунки з покупцями, заборгованість покупців за термінами боргу тощо.
BAS Малий бізнес розроблений на керованих формах, тому в одній базі можуть працювати користувачі з різних куточків України та навіть світу.
Наша компанія надає послуги з впровадження та навчання BAS Малий бізнес в Україні та за кордоном (віддалено), доопрацюванням необхідного функціоналу під Вашу специфіку діяльності.
У нас Ви також можете купити BAS Малий бізнес за рекомендованою розробником ціною.
Ви можете ознайомитись з функціоналом BAS for small company у демо версії або звернутися до нас за демонстрацією.
Для одночасної роботи в програмі більше одного користувача необхідно придбати ліцензії на додаткові робочі місця за кількістю користувачів.
Один користувач – 10 800 ₴
Два користувачі – 15 000 ₴
Три користувачі – 19 200 ₴
П’ять користувачів – 21 600 ₴
Шість користувачів – 25 200 ₴
Одинадцять користувачів – 37 800 ₴
При одночасної роботі більше 10 користувачів або під час роботи з великими обсягами даних необхідно встановлювати програму в клієнт-серверному режимі роботи. Для цього необхідно придбати додаткове програмне забезпепчення:
BAS Ліцензія на сервер – від 30 000 ₴
Для подальшого доступу до оновлень програми, консультацій та лекторіїв Варітсть договору ІТС:
6960 грн (в т.ч.ПДВ) – 12 міс
Детальніше про повний склад послуг ІТС за посиланням